دانلود سوالات کنکور فنی وحرفه ای حسابداری سال 91

دانلود سوالات کنکور فنی وحرفه ای حسابداری سال ۹۱

driving-test

 

دانلود سوالات کنکور فنی وحرفه ای حسابداری سال ۹۱

 

در روز های اخیر درخواست های زیادی برای قرار دادن سوالات کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش حسابداری سال ۹۱ داشتیم . امروز این سوالات را با کیفیت بالا برای شما قرار دادیم به زودی سعی میکنیم جواب این سوالات را به صورت تستی  هم اضافه کنیم .. همانطور که در پست های قبلی هم برای شما توضیح دادیم این دسته از سوالات مهم ترین منبع برای کنکور های حسابداری سال های بعد خواهد بود و توصیه میکنیم حتما این سوالات را به طور کامل مطالعه و برسی کنید. لذا برای موفقیت در کنکور حتما به این دسته از سوالات نیاز دارید .برای دانلود سوالات کنکور فنی حسابداری سال ۹۱ به ادامه مطلب بروید .

 

برای دسترسی سریع تر شما به سوالات کنکور های سال های قبل لینک سوالات کنکور چهار سال آخر کنکور فنی وحرفه ای رشته حسابداری را در زیر برای شما قرار دادیم که میتوانید روی لینک های زیر کلیک کنید تا به صحفه دانلود سوالات منتقل بشید .

پاسخنامه این سوالات به صورت تستی در حال اماده شده است و سعی میکنیم به زودی روی سایت قرار بدیم . البته پاسخنامه تشریحی کنکور های حسابداری سال ۹۵ و ۹۴ و ۹۳ تا الان روی سایت قرار گرفته که میتوانید استفاده کنید . برای دانلود سوالات کنکور های مرتبط همراه با پاسخنامه روی لینک زیر کلیک کنید .

 

بارم بندی سوالات کنکور های سال های قبل یکی از محصولات پرطرفدار داوطلبان کنکور فنی حرفه ای وکاردانش می باشد که توسط تیم مشاوره آی آر حسابداران به صورت کامل و تا سال ۹۵ آماده شده است .شما به کمک این فایل میتوانید فصل های مهم و بخش های مهم هر درس را فقط بخوانید و بیشتر به موفقیت نزدیک شوید . برای مشاهده این مطلب روی لینک رو به رو کلیک کنید .دانلود بودجه بندی سوالات کنکور تا سال ۹۵ (کلیک کنید )

 

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۸۴۵ کیلوبایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    لطفا پاسخنامه سوالات 91 رو درسایت قرار بدین تا بتونیم تحلیل کنیم.
    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا