دانلود رایگان جزوه درس حسابداری پیشرفته 1

دانلود رایگان جزوه درس حسابداری پیشرفته 1

جزوه درس حسابداری پیشرفته ۱

امروز برای شما در یکی دیگر از پست های سایت دانشجویان حسابداری ایران جزوه درس حسابداری پیشرفته ۱ را قرار دادیم. این جزوه به صورت کاملا تایپ شده می باشد .و۱۵ صحفه می باشد.سر فصل های اصلی این جزوه شامل : فصل اول:کالای امانی فصل دوم:فروش اقساطی در این جزوه تمام جزییات به صورت عالی توضیح داده شده وامیدوارم مورد استفاده اتون قرار بگیره،برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود جزوه درس حسابداری پیشرفته ۱ در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

این جزوه به صورت خلاصه تهیه شده و شامل تمامی سرفصل های حسابداری پیشرفته ۱ نمی باشد برای همین ما کتاب حسابداری پیشرفته دکتر حسن همتی را برای شما آماده و قرار دادیم این کتاب شامل تمامی سرفصل ها و مثال های زیادی برای هر مبحث می باشد برای دانلود این کتاب روی لینک رو به رو کلیک کنید (دانلود کتاب حسابداری پیشرفته ۱ دکتر حسن همتی )

 

حسابداری کالای امانی در جزوه درس حسابداری پیشرفته ۱ :

واحدهای تجاری برای افزایش حجم فروش محصولات خود و در نتیجه کسب سود بیشتر ناچار به گسترش دامنه فعالیت های خود در مناطق جغرافیایی دیگر (اعم از داخل یا خارج از کشور) می باشند. یکی از راه های فروش محصولات ایجاد واحدهای تجاری فرعی و یا شعب متعدد در نقاط مختلف است، اما چنین کاری نیازمند سرمایه گذاری قابل ملاحظه و استقرار نیروی انسانی وابسته به واحد تجاری و همچنین انجام انجام هزینه هایی می باشد که ممکن است توجیه اقتصادی نداشته باشد. لذا واحدهای تجاری با ایجاد ارتباط با فروشندگان کالاها در مناطق مورد نظر خود مبادرت به فروش محصولات و کسب درآمد می نمایند، بدین طریق که براساس قراردادی محصولات خود را به صورت امانی در اختیار یک شخص حقیقی یا حقوقی قرار می دهند تا ایشان به نمایندگی از طرف واحد تجاری کالاها را به فروش برساند. در این گونه موارد، واحد تجاری فرستنده کالا، آمر و شخص یا مؤسسه ای که کالا را به منظور فروش دریافت نموده، حق العمل کار و کالای ارسالی آمر که تصرف آن به امانت نزد حق العمل کار می باشد، کالای امانی نامیده می شود

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱.۴۶ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫3 دیدگاه ها

  1. مریم محمدزاده گفت:

    سلام میشه جواب مسئله دوم کالای امانی رو برام بزارید ممنونم
    شرکت سهند بخشی از کالای تولیدی خود را از طریق حق الحمل کاران به فروش میرساند…

  2. مریم محمدزاده گفت:

    سلام میشه جواب حل مسائل این جزوه را بزارید ممنون میشم

    1. آقای امیری - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جواب و حل مسائل جزوه ها را در دسترس نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا