دانلود پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

دانلود پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

دانلود پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

تعداد صفحات ۴۱
فرمت های پروژه DOC
دسته بندی پروژه پروژه های مالی
تهیه کننده فیروز دانشورنیا

 

پروژه های مالی مرتبط با پروژه مالی با موضوع حسابرسی عملیاتی شامل : ۱- پروژه مالی استقلال در حسابرسی (استقلال حسابرس) ۲- پروژه مالی بررسی تقلبات و اشتباهات حسابداران توسط حسابرسان ۳-دانلود پروژه مالی حسابرسی عملیاتی ۴-پروژه مالی اخلاق حرفه ای در حسابداری و حسابرسی برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه روی عنوان آن کلیک کنید. همچنین برای مشاهده تمامی پروژه های مالی سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید ” مشاهده همه پروژه های مالی سایت

 

حسابرسانی که با نحوه عملکرد کامپیوتر آشنایی‏ کافی ندارند باید بدانند سیستمهای کامپیوتری‏ تفاوتهای بسیاری با سیستمهای دستی حسابداری‏ دارد.اولین تفاوت در امکان مشاهده مستندات و نحوهء عمل حسابداری رویدادهاست.به عنوان مثال: ممکن است حسابرس قادر به مشاهده آنچه آغازگر یک مبادله مالی که توسط کامپیوتر پردازش شده‏ است نباشد.یک رویداد مالی ممکن است با وارد کردن مستقیم یک ثبت حسابداری به پایانه کامپیوتر شروع شده باشد.همچنین حتی اگر یک مبادله‏ مالی از طریق یک فرم دستنویس شروع شده باشد. مدیریت ممکن است تصمیم بگیرد که سابقه‏ کامپیوتری مبادله مالی نیاز به نگهداری اسناد مثبته‏ ندارد و در نتیجه دستنویس اولیه را از بین ببرد و بنابراین ممکن است اطلاعات نوشته شده فقط برای‏ مدتی محدود نگهداری شود یا به صورتی بایگانی‏ گردد که بسهولت قابل مشاهده نباشد. برای دانلود و مشاهده توضیحات بیشتر درباره پروژه مالی حسابداری به ادامه مطلب بروید .

مقدمه پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

گسترش روزافزون و همه جانبه فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار مفید و با کاربردهای گوناگون، موجب دگرگونی­های زیادی در تمام رشته ­های اقتصادی و اجتماعی شده است و در این گستره، استفاده روزافزون حرفه های حسابداری و حسابرسی از فناوری اطلاعات، قابل استثناء نیست. در دنیای امروز، بخشی اساسی از سیستم ‌های اطلاعاتی تمام بنگاه‌ها، مبتنی بر فناوری اطلاعات بوده و سیستم اطلاعاتی بدون رایانه، کمتر قابل تصور می‌باشد ……

اهداف پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

برای بسیاری از حسابرسان بررسی و ارزیابی‏ سیستم کنترل داخلی در سیستم کامپیوتری امری‏ دشوار به نظر می‏رسد.شاید بیش از هر چیز دیگر، علت این امر تفاوتهایی باشد که در روشهای‏ کامپیوتری پردازش اطلاعات نسبت به روشهای‏ دستی وجود دارد.هر چند این تفاوتها را نمی‏توان‏ کلا فراموش کرد،تمرکز توجه حسابرس بر شباهتهایی‏ که بین حسابرسی محیطهای کامپیوتری و سیستمهای‏ سنتی وجود دارد می‏تواند به درک بهتر پردازش‏ کامپیوتری اطلاعات کمک کند…….

ضرورت انجام تحقیق:

دانش کامپیوترى لازم براى حسابرسان و حسابداران به دو دسته تقسیم مى‌شود:

۱. دانش کلى موردنیاز تمام حسابرسان و حسابداران.

۲. دانش اختصاصى لازم براى کارشناسان حسابرسى سیستم‌هاى کامپیوترى.

براى حسابرسان، آشنائى کلى با اصول کار کامپیوتر و سیستم‌هاى کاربردى و در صورت امکان زیان‌هاى برنامه‌نویسى (Programming language) توصیه شده است. براى مثال مى‌توان موارد زیر را نام برد…….

فرضیه وتعاریف واژه ها در پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

تعریف حسابرسی:

عبارتست ازرسیدگی ب صورتهای مالیءمدارک حسابرسی وسایرشواهدپشتگانهءاعم ازداخل وخارج ازواحدتجاری توسط حسابرسان مستقل

انواع حسابرسی:

حسابرسی صورتهای مالی:هدف تعیین مطابقت نحوه ی تهیه صورتهای مالی بااصول پذیرفته شده حسابداری است….

تاریخچه تحقیق

حسابرسی کامپیوتری 

شاید بتوان گفت شروع و تاریخچه حسابرسی کامپیوتری به سوء استفاده هایی که در این  زمینه بوجود آمده برمی گردد. در سال ۱۹۹۵ رسوایی مربوط به شرکت Equity Funding corporation   موجب ظهور متخصصین حسابرسی کامپیوتری شد. در سال ۱۹۶۷ یک گروه کوچک از افراد با مشاغل مشابه کنترل های حسابرسی در سیستم های کامپیوتری که عملیات سازمانهایشان بشکل فزاینده ای فعال می شدند با احساس نیاز به مرکزیت دادن منبع اطلاعات و راهنمایی در این زمینه به بحث نشستند….

انواع حسابرسی در محیط سیستم‌های اطلاعاتی

اصطلاح حسابرسی سیستم‌های اطلاعاتی به‌طور کلی برای بیان دو نوع متفاوت از فعالیت‌های حسابرسی مرتبط با سیستم‌های اطلاعاتی به‌کار می‌رود. کاربرد اول این اصطلاح برای بیان فرآیند بررسی و ارزیابی کنترل‌های داخلی در یک سیستم رایانه‌ای به کار می‌رود که این کار به‌طور عادی در خلال انجام آزمون رعایت روش‌ها توسط حسابرسان انجام می‌گیرد و حسابرسی سیستم‌های رایانه‌ای نامیده می‌شود. کاربرد دیگر این اصطلاح برای بیان فرآیند استفاده از فناوری اطلاعات در حسابرسی سیستم‌های اطلاعاتی، در انجام کارهایی که قبلا” در فرآیند حسابرسی به‌طور دستی انجام می شده است مورد استفاده قرار می‌گیرد که این کار به طور عادی در خلال انجام آزمون‌های اثباتی توسط حسابرسان انجام می‌شود و تحت عنوان حسابرسی با رایانه (استفاده از رایانه به عنوان یک ابزار حسابرسی) نامیده می­شود. دو نوع حسابرسی سیستم‌های اطلاعاتی فوق‌الذکر می‌تواند هم توسط حسابرسان داخلی و هم توسط حسابرسان مستقل انجام پذیرد.

روشهای حسابرسی در محیطهای کامپیوتری:

الف ) حسابرسی با دور زدن کامپیوتر ( حسابرسی پیرامونی ) :

شامل آزمون داده های ورودی و گزارشهای خروجی کامپیوتر است و پردازش کامپیوتر است و پردازش کامپیوتر را مورد آزمون قرار نمی دهد.

ب ) حسابرسی با استفاده از کامپیوتر ( حسابرسی درونی ) :

از کامپیوتر برای حسابرسی استفاده می شود زیرا داده ها و زنجیره عطف در مدارک و راهنمای حسابرسی هر دو بصورت الکترونیکی است و نمی تواند مستقیماً توسط حسابرس مورد آزمون قرار گیرد.با توجه به پیشرفتهای روز افزون در زمینه های کامپیوتر و پردازش اطلاعات تحصیل شده. روش دور زدن کامپیوتر رفته رفته کارایی خود را از دست می دهد و استفاده از روش حسابرسی با استفاده از کامپیوتر ( حسابرس درونی ) کارایی بیشتر کسب می نماید. البته باید توجه داشت که هیچیک از این دو روش به تنهایی مطلوب و مناسب نبوده بلکه باید همواره ترکیب مناسبی از این دو به تناسب وضعیت صاحبکار و ارزیابی حسابرسی از محیط صاحبکار مورد استفاده قرار گیرد.

تنها موردی که شما باید تهیه کنید تنظیم فهرست پروژه می باشد .و بعد از اون میتونید بفرستید برای چاپ و ارایه بدید .ضمنا این پروژه از پروژه های پر طرفدار می باشد.

باتشکر فروان از جناب آقای فیروز دانشور  نویسنده پروژه مالی رابطه حسابرسی با نرم افزار های کامپیوتری

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد

‫2 دیدگاه ها

  1. آقای مظفری گفت:

    سلام از سایت های مختلفی پروژه خریدم ولی پروژه های شما نسبت به همه بهتر بوده و قیمتشون هم خیلی کمتر بود.فقط تعداد پروژه ها زیاد نیست به نظرم اگه تعداد پروژه هاتون خیلی بیشتر باشه بهتره.من سایتتون رو هم به همه دوستام معرفی کردم.تشکر

    1. سلام
      دلیل اینکه پروژه های سایت ما نسبت به همه بهتره اینه که این پروژه ها همه توسط دانشجویان تهیه شده و ارایه هم شده .از طرفی موقع ارسال هم خود ما چک میکنیم که کم و کسری نداشته باشه،خوشحالیم از اینکه میتونیم در کنار شما باشیم .لطفا ادرس سایت را به همکلاسی هاتون معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا