طرح توجیهی کسب و کار تاسیس آموزشگاه رانندگی

طرح توجیهی کسب وکار تاسیس آموزشگاه رانندگی

driving-policy

پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه رانندگی

تعداد صفحات ۲۵ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های کارآفرینی
فرستنده  آی آر حسابداران

یکی از مشکلات اجتماعی جامعه امروز بیکاری است و بوجود آوردن شغل و کارآفرینی فیزیک از معضلات جامعه بشری است. ریشه بسیاری از مفاسد بیکاری است بزه کاری و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد. ایجاد شغل باعث تحکیم و پایداری بنیان خانواده های می شود. بسیاری از ناهنجاری ها فقر اقتصادی است.جمع کردن چند نفر را در یک مجموعه جمع شدند باعث می شود که به دنبال اهداف بزرگتری باشیم. و کسانی که وارد این عرصه می شوند با مشکلات نیز روبرو هستند مانند تنوع سلیقه ها و ناهماهنگی به وجود آمدن و اختلاف بین اعضاء – کمبود نقدینگی –عدم همکاری بسیاری از ارکان ها دولتی با کارآفرینان کمبود مکان برای تعلیم – در نتیجه آن نارضایتی مردم می شود. رقابت شدید میان شرکتهایی که این خدمات را می دهند و کسانی موفق هستند که بر همه مشکلات فائق ایند و با تحمل مشکلاتی که گفته شد کنار بیایند.برای دانلود پروژه کارآفرینی به ادامه مطلب بروید .

هدف از ایجاد این آموزشگاه :

ایجاد این واحد به منظور ایجاد اشتغال برای جوانان و رفاه جامعه و مردم و خدمت به جامعه می باشد.

میزان مفید بودن تاسیس آموزشگاه رانندگی برای جامعه :

به علت ایجاد کسب و کار یکی از علل مفید بودن این طرح اشتغال زایی است که فعلاً برای اعضای گروه خودمان و با گسترش کسب و کار، با جذب افراد دیگر کمک به رفع مشکل بی کاری جامعه خواهیم کرد و یکی دیگر از دلایل مفید بودن طرح این است که متقاضیان این نوع آموزش می توانند با مراجعه به این آموزشگاه کار خود را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانند و سومین دلیل مفید بودن این طرح طبق موازین اسلامی می دانند و شرایطی را که برای رعایت این موازین اسلامی فراهم کنیم تا بتوانند به راحتی کار خود یعنی برای بانوانی که دنبال به این نوع آموزش هستند مربی زن بگذارند و بانوانی که مربی مرد می خواهند باید و حتماً یک نفر بالای ۱۵ سال همراه خود داشته باشند و انتخاب ساعت دوره عملی آموزش رانندگی به دلخواه افراد می باشد که خود نوعی مشتری سالاری است که اصل مهم در جذب متقاضیان است.

تحلیل کلی کسب و کار تاسیس آموزشگاه رانندگی :

به طور کلی روند کار در این طرح به این صورت است که ابتدا با گرفتن مجوزهای مختلف جهت احداث چنین آموزشگاهی و با توجه به اینکه در یکی دو سال اخیر تقاضا در گرفتن گواهینامه افزایش یافته و با توجه به تبصره ای که در هیئت وزیران انجام گرفته مشروع به اینکه کسانی که می خواهند گواهینامه بگیرند باید یک سری دوره های آموزشی را…

ارزیابی محصول و بازار محصولات :

با توجه به اینکه ما در این طرح محصول کلی تولید نمی کنیم بلکه هدف از محصول همان آموزش است که در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

و بطور کلی با توجه به اهمیت و نیاز آموزشی و آشنایی با رانندگی و زمینه های مختلف این آموزش در میان مردم و دانشجویان به عنوان وسیله نقلیه و رفاه حال خود از این آموزش استفاده می کنند می توان عنوان کرد که بازار این محصول ما هیچگاه راکد نخواهد شد. همواره از طرف متقاضیان اصلی مورد استقبال قرار خواهد گرفت ولی همواره باید رقابت شدید بین شرکت ها به این پارامتر در ایجاد کسب و کار بسیار حائز اهمیت بوده و بطور کلی مورد توجه قرار بگیرد….

یک لحظه توجه کنید : برای مشاهده لیست تمام پروژه های کارآفرینی کلیک کنید .

منابع اولیه کار و هزینه اولیه تاسیس آموزشگاه رانندگی :

منابع اولیه کار در این طرح همان سرمایه ساختمان –دستگاهها و دکوراسیون می باشد.

اگر بخواهیم یک تخمینی جهت تعیین میزان هزینه مورد نیاز جهت تامین این موضوع انجام دهیم. برآوردها نشان میدهد که با توجه به نیاز های اموزشی جامعه و تمایلات بسیاری از شرکت ها جهت استخدام افرادی که در رانندگی وارد و گواهینامه دارند استفاده کنند . نیاز مالی اولیه این چنین آموزشگاهایی ۴ الی ۶ میلیون تومان می باشد. تا بدین وسیله بتوانند شرایط مناسبی را جهت آغاز کار ایجاد کرد.

این پروژه کاملا اماده ارایه به استاد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا