دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

فصل سوم درس حسابداری مدیریت پیشرفته

 

تعداد اسلاید ۳۶ صفحه
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

در پست قبل برای شما پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت که مربوط به فصل درس حسابداری مدیریت پیشرفته کارشناسی ارشد حسابداری بود را قرار دادیم و در این پست از سایت برای شما پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه را آماده کردیم . این فایل به صورت حرفه ای و در ۳۶ اسلاید تهیه و تنظیم شده است . برای مشاهده جزئیات بیشتر و دانلود پاورپونت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

مقدمه پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه :

در این فصل تشریح نقش استراتژیک مفاهیم کلیدی هزینه می پردازیم که این مفاهیم را می توان به چهار دسته تقسیم کرد: دسته اول شامل مفاهیم اولیه و رابطه بین موضوعات هزینه (واحد هزینه بر)و محرک های هزینه است و سه دسته دیگر در رابطه با وظایف اصلی مدیریت  میباشد. شرکت زمانی که از یک منبع برای دستیابی به هدف خاصی استفاده می کند متحمل هزینه می  شود به عبارت دیگر برای تحصیل درآمد باید بهای آن پرداخت شود که اصطلاحا به آن هزینه می  گویند…

 

هزینه غیر مستقیم در پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

روش ساده و اقتصادی برای ردیابی هزینه غیر مستقیم به مخزن هزینه یا  موضوع هزینه وجود ندارد برای مثال هزینه برق مصرفی برای روشنایی محوطه کارخانه تولید  کننده کفش هزینه غیر مستقیم است زیرا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست که بصورت  دقیق مشخص شود برای ساخت هر جفت کفش چه مقدار برق مصرف شده است –هزینه  سرپرستی کارکنان تولید –هزینه جابجایی مواد هزینه آب و برق و تلفن کارخانه نمونه های از  هزینه های غیر مستقیم  می باشند.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه:

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

دانلود پاورپوینت آشنایی با مفاهیم اصلی مدیریت هزینه

 

چهار نوع محرک هزینه:

محرک هزینه مبتنی بر فعالیت،محرک هزینه مبتنی بر حجم،محرک هزینه ساختاری،محرک هزینه اجرایی محرک های هزینه مبتنی بر فعالیت:شناسایی محرک های هزینه مبتنی بر فعالیت از طریق تجزیه تحلیل و شرح جزئیات فعالیت هایی که در عملیات یک شرکت انجام می شود صورت می گیرد این شرح جزئیات تمامی مراحل تولید محصول یا مراحل انجام یک خدمت را شامل می شود محرک های هزینه هر فعالیت تعیین می شود تا مشخص شود با تغییر میزان هر فعالیت هزینه ها چگونه تغییر می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا