دانلود رایگان پاورپوینت شک،تردید،رسیدگی و حسابرسی

دانلود رایگان پاورپوینت شک،تردید،رسیدگی و حسابرسی

دانلود رایگان پاورپوینت شک،تردید،رسیدگی و حسابرسی

دانلود رایگان پاورپوینت چرایی حسابرسی

 

تعداد اسلاید ۴۵ +۲۷
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

حسابرسی: عبارتست از فرآیند سیستماتیک جمع اوری و ارزیابی بی طرفانه شواهد درباره ادعاهای مربوط به فعالیتها و رویدادهای اقتصادی، به منظور تعیین میزان انطباق این ادعاها با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش نتایج به افراد ذی نفع. در عمل می توان به حسابرسی به عنوان یک داور برای تعیین میزان ثبات رویه بکار رفته در صورت های مالی توسط مدیریت (وکیل ) نگریست. در پست قبل خلاصه کتاب فلسفه حسابرسی دکتر یگانه را برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را از سایت دانلود کنید و  برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت شک،تردید،رسیدگی و حسابرسی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

مثال هایی دررابطه با شک ، تردید ، ابهام ها و رسیدگی

یک پزشک نظر خود را در مورد بیماری یک شخص اعلام کرده است.این فرد به متخصص دیگری نیز رجوع کرده تا ضمن بیان وضعیت خود، نظر این پزشک متخصص را نیز جویا شود و از صحت و اعتبار تشخیص پزشک اول اطمینان حاصل نماید. در حقیقت در این مورد، شخص بیمار به صحت تشخیص پزشک اول تردید داشته است. *نسخه ای از کتاب فلسفه ی حسابرسی،آماده شده و به انتشارات علمی و فرهنگی ارائه گردیده است. این ناشر معتبر به دنبال یافتن فرد متخصصی است تا با توجه به نظر او در رابطه با قبول یا رد پیشنهاد چاپ این کتاب تصمیم بگیرد.تردید در رابطه با وجود تقاضای کافی برای خرید کتاب،شرکت ناشررا ناچار به نظر خواهی از یک فرد متخصص کرده است. *در خواست شده که فیلم بازی فوتبال تیم های ملی ایران و چین در مسابقات جام ملتهای آسیا،که در تابستان۱۳۸۳در چین برگزار شده،مجددا نمایش داده شود.دلیل این کار تردیدی است که بازیکنان و یا احتمالا مربیان و تماشا چیان ایرانی در رابطه با صحت قضاوت داور و یا کمک داور این بازی داشته اند.

 

میزان مدارک موید و شواهد در دسترس برای انجام رسیدگی

اظهار نظر پس از ارزیابی لازم در خصوص پدیده ی مورد شک و تردید ، ارائه می شود . فلسفه ی وجودی نیاز به اظهار نظر ، به خاطر تمایلی است که شخص برای روشن شدن وضعیت مورد تردید خود دارد . این نظر کارشناسانه به او این امکان را می دهد که یک تصمیم منطقی و مطمئن اتخاذ نماید.

 

رسیدگی و حسابرسی

اصطلاح حسابرسی معمولا برای فعالیتهایی بکار می رود که آشکارا ماهیت حسابرسی دارند، بدین معنا که یک حسابرس مستقل را برای انجام کار، دعوت می کنند. « حسابرسی عبارت است از فرایند سیستماتیک جهت جمع آوری و ارزیابی بی طرفانه ی شواهد درباره ی ادعاهای مربوط به فعالیتها و رویدادهای اقتصادی، به منظور تعیین درجه ی انطباق این ادعاها با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش نتایج به افراد ذینفع».

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۰.۱۲۰ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا