دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه مالیات بر حقوق

دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه مالیات بر حقوق

دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه مالیات بر درآمد حقوق

فایل اکسل محاسبه مالیات بر حقوق

 

در پست های گذشته سایت در بخش فایل های اکسل حسابداری نمونه فایل های زیادی برای شما قرار دادیم و در این پست فایل اکسل محاسبه مالیات بر درآمد حقوق کارکنان و کارگران را برای شما اماده کردیم که مطابق با آخرین بخشنامه مالیات بر درامد حقوق توسط سید عارف نبی زاده تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این فایل حسابداری در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

آیا تمایل به یادگیری حسابداری حقوق و دستمزد ویژه بازار کار دارید؟

ما در طی هفته های اخیر یک دوره طراحی و تدریس کردیم که در این دوره حسابداری حقوق و و دستمزد و نحوه محسابه مالیات به صورت دستی و فایل اکسل را به صورت کامل آموزش دادیم که به شما هم توصیه میکنیم  دوره آموزش حسابداری حقوق و دستمزد ویژه بازار کار را بررسی و تهیه کنید. ما در این دوره صفر تا صد حسابداری حقوق و دستمزد را آموزش دادیم که میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر در خصوص فایل اکسل مالیات بر حقوق :

کلیه افرادی که که به هر شکلی مشغول به کار هستند و حقوق دریافت می کنند و بیمه تامین اجتماعی برای آنها لحاظ میشود باید بخشی از حقوق دریافتی خود را به عنوان مالیات حقوق به وزرات اقتصاد و دارایی پرداخت نمایند . میزان مالیات حقوق در هر سال متفاوت بوده و طبق بخشنامه هایی به کلیه کارفرماها و بنگاههای اقتصادی ارسال میشود و کارفرما موظف است مالیات تعلق گرفته به حقوق و مزایای کارکنان خود را کسر کرده و به حساب مشخص شده وزرات امور اقتصادی و دارایی واریز نماید .در این فایل اکسل شما میتوانید با وارد کردن مبلغ درآمد مشمول مالیات خود در سلول های که مشخص شده مالیات متعلق به آن را مشاهده کنید و نیاز به انجام هیچگونه محاسباتی نیست.

 

نحوه تهیه و فرمول نویسی فایل اکسل مالیات بر حقوق :

این فایل اکسل توسط سید عارف نبی زاده مدرس دوره جامع آموزش اکسل در حسابداری تهیه و تنظیم شده است و به صورت کامل در جلسه ۴۲ این دوره نحوه محاسبه مالیات بر درآمد مطابق با بخشنامه سال ۹۸ توضیح داده شده و میتوانید برای یادگیری اکسل و نحوه تهیه این فایل این دوره را بررسی و تهیه کنید. این دوره شامل بیش از ۸ ساعت آموزش اکسل ویژه حسابداران و حسابرسان می باشد که هم اکنون میتوانید با تخفیف بسیار ویژه آن را تهیه کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۰.۱۳ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل xlsx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Excel استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
کپی برداری از مطالب تنها با اجازه مدیر امکان پذیر می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا