دانلود پروژه بررسی کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی

دانلود پروژه کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی

پروژه کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی

پایان نامه کارشناسی حسابداریپایان نامه کاردانی حسابداریپروژه مالی حسابداری

تعداد صفحات ۴۵ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه های حسابداری
پروژه های مالی و پایان نامه های مرتبط با پروژه بررسی کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی شامل :

برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه ها روی عنوان آن کلیک کنید. برای مشاهده تمامی پروژه های مالی حسابداری موجود در سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . ” مشاهده لیست تمامی موضوعات پروژه های مالی سایت

مقدمه پروژه کنترل های داخلی در سیستم حسابداری دولتی :

برنامه ریزی خوب به مدیران کمک می کند تا به اهداف برسند ، فرصت ها را تشخیص دهند و تأثیرات منفی رویدادهای اجتناب پذیر را به حداقل برسانند . موفقیت یک سازمان نتیجه برنامه ریزی دقیق و اجرای نکته سنجانه هست . در مقابل عدم موفقیت در برنامه ریزی اغلب به دور شدن از اهداف و مشکلات مالی منجرمی شود. در تدوین برنامه ها ضرورت ایجاد و استقرار کنترلهای داخلی و مکانیزمی جهت هدایت و کنترل الزامی میباشد. اهمیت کنترلهای داخلی به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم در فرآیند حسابداری از ابتدا تا انتهای کار براهل فن پوشیده نیست، بخصوص که یکی از عمده وظایف ذیحسابان و کارکنان ذیحسابی و امور مالی دستگاههای اجرائی نظارت مالی است و این نظارت به ساز وکارهایی نیاز دارد که از اجرای صحیح و درست قوانین و مقررات مالی و دستورالعملهای مربوطه در دستگاههای اجرائی اطمینان حاصل نماید و ازسوء استفاده، اختلاس…

 

تعریف کنترل های داخلی:

کنترلهای داخلی شامل سیاست ها و روشهایی است که برای تامین اطمینان نسبی از دستیابی به هدف های سازمانی به وجود می آید. منظور از اطمینان نسبی یعنی این که هیچ کنترل داخلی ایده آل نیست و مخارج آن نباید بیشتر از منافع مورد انتظار باشد. این منافع شامل توانایی ساختار کنترل داخلی برای تامین اهداف زیراست…

 

روش بهینه کنترلهای داخلی در دستگاههای اجرائی:

روشهای کنترل داخلی دستگاه های اجرایی حسب مورد، طبق قوانین و مقررات موضوعه مقرر می شوند از این رو مسئولین دستگاههای اجرایی در فعالیت های مالی و اداری مکلف به رعایت آنها می باشند. در این طبقه اصلح است قوانین و مقررات به صورت دستورالعمل نحوه انجام هر یک از فعالیت ها تهیه و تنظیم و در اختیار هر یک از کارکنان قرار گیرد تا آنها بر اساس الگوی مدون وظایف محوله را به نحو دقیق و صحیح انجام دهند.

 

توجه کنید: این پروژه  در دو فصل تهیه و تنظیم شده است و با فونت بی نازنین تنظیم شده است . برای مشاهده جزئیات کامل پروژه قبل از تهیه فایل فهرست را ببینید.

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی حسابداری (کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا