دانلود کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار

کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار

دانلود کتاب حسابداری اموال و انبار

( دانلود رایگان کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار)

 

دارایی های ثابت بخش مهمی از منابع هر واحد اقتصادی به حساب می آیند؛ در نتیجه آگاهی کامل و نظارت همه جانبه بر اموال و دارایی ثابت شرکت برای مدیران واحدهای مذکور ضروری و حیاتی است. بنابراین اطلاعات مربوط به وضعیت و محل استقرار دارایی، هزینه های مرتبط با تهیه و تحصیل و نیز نحوه نگهداری دارایی متناسب با ارزش دارایی ها، فراهم ساختن پوشش بیمه ای مناسب، کنترل نقل و انتقال دارایی ها، محاسبه ارزش از دست رفته دارایی ها در طی زمان بهره برداری و آگاهی از آخرین وضعیت موجودی آنها همواره دارای اهمیت است. و… به همین دلیل ما اینبار در آی آر حسابداران کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار را قرار دادیم . در این کتاب تمامی موارد مورد نیاز در خصوص حسابداری اموال و انبار داری توضیح داده شده است . برای مشاهده جزئیات بیشتر و دانلود کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار ادامه مطلب را بررسی کنید .

 

کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار شامل ۵ فصل می باشد :

  1. فصل اول: صدور سند حسابداری خرید و بیمه اموال
  2. فصل دوم: صدور سند استهلاک اموال
  3. فصل سوم: صدور اسناد کنارگذاری و فروش دارایی ثابت
  4. فصل چهارم: ثبت هزینه های خدمات پس از فروش
  5. فصل پنجم: صدور سند تعدیلات موجودی کالا (حسابداری انبار)

 

جزئیات بیشتر در باره فصل بندی کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار هنرستان :

فصل اول : در این فصل با عنوان «حسابداری اموال » مستندات مرتبط با خرید و نگهداری اموال معرفی نموده ایم و پس از طبقه بندی اموال و تعیین بهای تمام شده هر یک از انواع آن نسبت به صدور سند خرید و بیمه اموال اقدام شده است.

فصل دوم : «متصدی حسابداری کارداکس اموال» پس از معرفی پلاک کوبی اموال و نحوه انجام آن با توجه به استانداردهای حسابداری و قوانین مالیاتی مربوطه نسبت به صدور سند استهلاک اموال با توجه به انواع هر یک از آنها اقدام شده است.

فصل سوم : «متصدی حسابداری کنارگذاری و فروش اموال» با توجه به اجباری یا اختیاری بودن خروج اموال و دائم یا موقت بودن آن پس از تعیین سود یا زیان احتمالی خروج اموال نسبت به صدور سند حسابداری آن اقدام شده است.

فصل چهارم : نام دارد. در این پودمان تعیین ذخیره برای خدمات پس از فروش با توجه به تجربیات سنوات قبل و آیین نامه های داخلی مربوطه انجام شده و در پایان هر سال برآورد می شود تا در طی سال بعد نسبت به
               صدور سند حسابداری ارائه خدمات پس از فروش، اقدام شود.

فصل پنجم: با عنوان « متصدی حسابداری انبار » می باشد که در آن هنرجویان پس از آشنایی با نحوه انبارگردانی و کنترل مستندات نگهداری کالا در انبار و تعیین مغایرت احتمالی نسبت به صدور سند حسابداری تعدیلات موجودی کالا در انبار می توانند انجام دهند.

کتاب آموزش حسابداری اموال و انبار

درباره کتاب حسابداری اموال و انبار پایه یازدهم فنی و حرفه ای  :

کتاب حسابداری اموال و انبار یکی از مجموعه کتاب های گروه بازرگانی و امور اداری شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش رشته حسابداری می باشد در پایه یازدهم (دوره دوم متوسط) تدریس می شود . سایر کتاب های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش رو میتوانید از طریق لینک آبی رنگ خط قبل دانلود کنید . این کتاب بدون شک یکی از بهترین کتاب های آموزش حسابداری و آموزش انبارداری می باشد که توصیه میکنم حتما دانلود و مطالعه کنید .

 

توجه: کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۶.۰۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا