پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری

پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری

پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری

تعداد صفحات ۲۵صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های کارآفرینی

 

مقدمه پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری:

بطورساده کارآفرین به شخص حقیقی یا حقوقی ای گفته میشود که توانایی تحمل ریسک اغلب مالی را دارد و میتواند یک ایده اولیه را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل  کند. همه ما می توانیم یک کارآفرین باشیم،چه کارمند،چه کشاورزو… درهر پست ومقامی که باشیم در حال انجام فعالیت های خود می توانیم کارآفرین بودوایده های خورابرای بهبود انجام کارها به واقعیت تبدیل کنیم. خود اتکایی ازاولین خصوصات یک کارآفرین می باشد باکمک آن کارآفرین می تواند با مبارزه با سختی ها بپردازد اگر می خواهید کارآفرین باشیدبایداین توانایی رادرخود تقویت کنید.این موضوع فرایندیاست که در شبکه متغیری از روابط اجتماعی واقع شده است و این ارتباط اجتماعی می تواند روابط کار آفرین را با منابع فهرست را محدود و یا تسهیل کند. در کشورهای پیشرفته اینترنت عامل بزرگی در ایجاد کار است کشورهای صنعتی به دلیل فناوری اطلاعات پیشرفت کردهان و از این طریق اقتصاد جهان را در دست گرفته اند البته در کشورهای در حال توسعه نیز در حال توسعه است.

 

خلاصه مدیریتی/اجرایی پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری :

شرکت تولیدی خدماتی یاس مدیا دارای تخصص در تولید نرم افزار های حسابداری و حسابرسی و اداری می باشد.محصول اصلی این شرکت نرم افزار های اداری و حسابرسی می باشد . هدف اصلی شرکت این است که با تولید نرم افزار های اداری و حسابرسی و انجام مکانیزه این امور در سازمانهای مربوطه در بازار رقابتی جایگاهی یابد. امیدواریم در اینده با حسابرسی مکانیزه توجه سازمانهایی که هم اکنون از شرکت های حسابرسی غیرمکانیزه استفاده میکند را جلب کنیم همچنین به مرحله ای برسیم که بتوانیم شرکت های حسابرسی را مکانیزه کنیم….

 

چشم انداز پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری

دیدگاه شرکت برای آینده بدست آوردن بخش زیادی از بازار داخل استان و استان های مجاور می باشد این دیدگاه درصورتی امکان عملی می یابد که شرکت توسعه کاری و تبلیغاتی پیدا کند البته همانطور که تجربه نشان می دهد مهم ترین و بهترین تبلیغات درواقع کیفیت محصولاتمان بی توجه نباشیم برنامه برای بالا بردن کیفییت ، استفاده از بروزترین نسخه های نرم افزارهای مورد استفاده درساخت نرم افزار ها و بالا بردن رابط کاربری سی دیها که با بهبود گرافیک و راحتی کار با نرم افزار ها میسر می شود.

 

فهرست فصل های پروژه کارآفرینی تولید نرم افزار حسابداری و اداری :

  1. فصل اول: معرفی فعالیت اقتصادی
  2. فصل دوم: خلاصه مدیریت اجرایی
  3. فصل سوم: تجزیه و تحلیل صنعت
  4. فصل چهارم: معرفی محصولات(کالا/خدمات)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا