دانلود رایگان پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر (لاتین)

دانلود رایگان پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر (لاتین)

دانلود رایگان پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر (لاتین)

پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر به زبان انگلیسی

 

در پست قبل در بخش کتاب های کارشناسی ارشد حسابداری برای شما پاورپوینت خلاصه کتاب تئوری حسابداری شرودر را به زبان فارسی قرار دادیم که میتوانید آنها را به صورت رایگان از سایت آی آر حسابداران دانلود کنید و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر را به زبان انگلیسی آماده کردیم. که برای هر فصل از کتاب یک یا چند فایل پاورپوینت تهیه و تنظیم شده است که اطلاعات مربوط به تنظیم کننده های آنها را میتوانید در صفحات هر فایل ببینید . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر (لاتین) در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

فهرست پاورپوینت تئوری حسابداری شرودر (لاتین) :

در این پست فایل های مربوط به کتاب تئوری حسابداری شرودر را که برای شما آماده کردیم شامل پاورپوینت های ۱۷ فصل کتاب می باشد که برای فصل ۶ دو پاورپوینت تهیه شده است و به صورت کامل می باشد که بعد از دانلود میتوانید آنها را مشاهده و ویرایش کنید.

 

FASB Staff Review of IAS No 19

The original staff review noted that the social contract between employers and employees may be different in foreign countries New standard is an improvement but allows similar plans to be accounted for differently under U. S. GAAP and IASC standards.

 

کتاب تئوری حسابداری ۱ تالیف ریچارد‌جی شرودر

کتاب تئوری حسابداری ۱ تالیف ریچارد‌جی شرودر، جک‌ام کتی، مارتل‌دبلیو می باشد که توسط استاد علی پارساییان تهیه و ترجمه شده است که نسخه ترجمه شده آن را میتوانید از کتاب فروشی های معتبر کشور تهیه کنید و در این پست فایل پاورپوینت این کتاب به صورت فصل به فصل و به زبان انگلیسی ارایه می شود که میتوانید فایل پاورپونیت ۱۷ فصل آن را از طریق لینک زیر از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران به صورت رایگان دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۶.۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا