دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری

پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری حسابداری شباهنگ + پاورپوینت فصل  تئوری ولک

فصل اول کتاب تئوری حسابداری

 

تعداد اسلاید ۲۳+۳۳
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

تئوری حسابداری مجموعه ای از فرضیات مبنا ، تعاریف،اصول ومفاهیم ونحوه استنتاج آنهاست که زیربنای تدوین استانداردهای حسابداری توسط مراجع مربوط و همچنین شالوده گزارش اطلاعات حسابداری را تشکیل می دهد. در پست های قبل کتاب تئوری حسابداری ۱ را برای شما قرار دادیم و در این پست از سایت حسابداری برای شما دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری را که فصل اول کتاب تئوری حسابداری یک می باشد را برای شما آماده کردیم . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

رئوس مطالب فصل کتاب تئوری حسابداری

  • معنای تئوری حسابداری ودلایل اهمیت موضوع
  • پیچیدگی اطلاعات در حسابداری مالی و گزارشگری
  • نقش تحقیقات حسابداری
  • اهمیت اطلاعات نامتقارن
  • مسئله بنیادی در تئوری حسابداری
  • ارتباط بین تئوری حسابداری و فرایند تدوین استاندارد های حسابداری
  • نقش اندازه گیری در حسابداری
  • فرایند اندازه گیری
  • انواع اندازه گیری
  • کیفیت اندازه گیری

 

اهمیت تئوری حسابداری:

اهمیت تئوری حسابداری: تئوری حسابداری همواره می تواند در زمینه های زیر بطور موثر یاری دهنده باشد درک بهتر نحوه تدوین قواعد حسابداری در چارچوب ساختار حسابداری مالی. فراهم کردن زمینه بهبود در فرایند تدوین استاندارد های جدید. یکپارچه کردن استانداردهای حسابداری درسطح ملی وهمچنین در سطح بین المللی.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری :

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر تئوری حسابداری

 

مسئله بنیادی در تئوری حسابداری

برای اینکه بتوان از مجرای اطلاعات، بهترین منافع سرمایه گذاران را تأمین کرد باید بین اطلاعات مربوط( اثرگذار)، از یک سو، و از سوی دیگراطلاعات قابل اتکا نوعی مصالحه و بده بستان انجام داد و بدین گونه اطلاعات ارائه شده را سودمند ساخت . اطلاعات مربوط( اثرگذار)، آنهایی هستند که سرمایه گذاران را قادر می سازد چشم انداز آینده اقتصادی را مورد ارزیابی قرار دهند و مقصود از اطلاعات قابل اتکا آن دسته از اطلاعاتی است که دقیق و عاری از هر نوع تعصب و سوگیری باشد و مدیران نتوانند در آنها دستکاری کنند . بطور خلاصه مسئله بنیادی در تئوری حسابداری مالی عبارتست از شیوه سازگار ساخت نقش های مختلف که اطلاعات حسابداری ایفا میکند .

 

توجه کنید : پست به روز رسانی شد و یک فایل پاورپوینت دیگر هم به صورت رایگان ضمیمه فایل اصلی شده . این فایل ۳۳ اسلاید می باشد و منبع ان فصل اول تئوری حسابداری ولک می باشد. این فایل به صورت رایگان ضمیمه شده و شما با پرداخت هزینه دانلود یک فایل میتوانید دو فایل را دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا