دانلود رایگان جزوه کتاب حسابرسی 2

دانلود رایگان جزوه کتاب حسابرسی ۲

دانلود رایگان جزوه کتاب حسابرسی 2

دانلود جزوه حسابرسی ۲ رشته حسابداری

در پست قبلی برای شما جزوه درس اصول حسابرسی ۱ را برای شما تهیه و در سایت قرار دادیم و در این پست از آی آر حسابداران به درخواست کاربران یکی از بهترین جزوه های درس حسابرسی ۲ را آماده کردیم . این جزوه در ۴۴ صحفه توسط آقایان محمد ولی زادگان و بهرام بابا زمانی تبار تهیه و تنظیم شده است . این جزوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران تدریس می شود. جزوه کتاب حسابرسی ۲ به صورت خلاصه شده از کتاب های اصول حسابرسی ۲ جمشید اسکندری و اصول حسابرسی ۲ سازمان حسابرسی می باشد . برای مطالعه توضیحات بیشتر و دانلود رایگان جزوه کتاب حسابرسی ۲ در ادامه مطلب آی آر حسابداران را دنبال کنید .

 

کاربرگهای حسابرسی در جزوه کتاب حسابرسی ۲

کاربرگ حسابرسی ، ابزار کار حرفه حسابرسی است و حسابرسان روشهای بکار برده شده ، آزمونهای انجام شده ، اطلاعات جمع آوری شده و نتایج بدست آمده در طول اجرای عملیات حسابرسی را در کاربرگها مستند می کنند .کاربرگ های حسابرسی ، حلقه ارتباطی بین مدارک حسابداری صاحبکار و گزارش حسایرسان است و کلیه کارهای انجام شده توسط حسابرسان را مستند و گزارش حسابرسان را توجیح می کنند .کاربرگهای حسابرسی باید حاوی کلیه اطلاعات مربوط به اظهار نظر درباره مطلوبیت ارائه صورتهای مالی صاحب کار باشد و میتواند به شکل ثبت اطلاعات روی کاغذ ، فیلم ، ضبط الکترونیکی یا دیگر ابزارهای مشابه باشد .در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما تمامی فرم ها و کاربرگ های حسابرسی مورد نیاز برای کارکنان را به صورت کامل قرار دادیم که میتوانید به رایگان دانلود کنید برای دانلود و مشاهده توضیحات روی لینک رو به رو کلیک کنید (دانلود فرم ها و کاربرگ های حسابرسی )

 

قضاوت حرفه ای حسابرس در کتاب حسابرسی ۲ :

قضاوت حرفه ای حسابرس باید در برنامه‌ریزی و اجرای حسابرسی صورتهای مالی بکارگیرد.اعمال قضاوت حرفه‌ ای برای انجام مناسب کار حسابرسی، امری اساسی است، زیرا تفسیر الزامات آیین‌رفتار حرفه‌ای و استانداردهای حسابرسی و اتخاذ تصمیمات آگاهانه در تمام مراحل حسابرسی، بدون بهره‌گیری از دانش و تجربه درخصوص واقعیتها و شرایط موجود میسر نیست.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۶۰۶ کیلوبایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫3 دیدگاه ها

  1. خیلی راضی هستم از برنامه تان

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام
      لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتون معرفی کنید
      موفق باشید

  2. موسی ابراهیمی گفت:

    سلام. با تشکر از شما. سوالات حسابرسی مفید بود فقط اینکه فایل 182 سوال حسابرسی پاسخنامه نداره اگر لطف بفرمایید و پاسخخنامه را هم قرار دهید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا