دانلود کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس

دانلود کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس

کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس

 نویسنده : راب درنسفیلد مترجم: الهه ابراهیمی

 

کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها یکی از کتاب های کلیدی می باشد که حسابداران و سرمایه گذارن در بورس حتما باید با دقت تمام آن را مطالعه کنند. این کتاب توسط سازمان بورس تهیه و تنظیم شده است . ما در یکی از پست های گذشته کتاب آموزش سرمایه گذاری در بورس را برای شما هم قرار دادیم که میتوانید آن را هم به صورت رایگان از سایت دانلود کنید . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

درباره کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس :

این کتاب به منظور کمک به درک بهتر و سریع تر اطلاعات مالی که ممکن است در بخش های مالی روزنامه ها و گزارش های شرکت ها با آن مواجه شوید، نوشته شده است. درک اطلاعات مالی به دلیل حجم زیاد و روش ارائه ظاهراً غیر قابل درک آن، برای بسیاری از مردم دشوار به نظر می رسد. برای نمونه، اکثریت مردم بخش های مالی یک روزنامه معتبر را به دلیل نبود شرح کافی در مورد آن ها از قلم می اندازند. بنابراین، در این کتاب سعی شده است تا یک راهنمای سیستماتیک و ساخت مندی در مورد اطلاعات مالی و گزارشگری مالی در اختیار شما قرار گیرد و به شما نشان داده شود که درک این موضوعات از آنچه در ابتدا به نظر می رسد بسیار آسان تر است . این کتاب تعدادی از خلاصه اطلاعات دریافت شده از گزارش های شرکت های معروف ر ا برای کمک به درک بیشتر ارائه می شود .

 

سرمایه گذاران و آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس

سرمایه گذاران، اشخاص حقیقی و نهادهای مالی (مثل شرکت های بیمه، صندو قهای بازنشستگی و….) هستند که سهام یک شرکت را خریداری میکنند. آن ها به عنوان سهامداران مالک بخشی از شرکت میشوند. سرمایه گذاران با این امید سهام را خریداری میکنند که بازده ای چه به شکل سود تقسیمی (سهم سودشان) و چه به دلیل افزایش ارزش سهام، از آن کسب کنند. به عبارت دیگر، سهامداران استفاده کنندگان اصلی گزارش های شرکت هستند و بنابراین بسیاری از قوانین و مقررات مربوط به گزارش های شرکت با نظر سهامداران تدوین می شود. اگر شما هم سرمایه گذار هستید باید بگم که این کتاب برای شما تهیه و تدوین شده است.

 

درمورد نویسنده کتاب آشنایی با اطلاعات مالی :

راب درنسفیلد استاد باسابقه در تجارت، علوم اقتصادی و روش های کمی در دانشگاه ناتینگهام ترنت است. وی هم چنین به عنوان بازرس مستقل گزارش ها در دانشگاه موراتیوس فعالیت کرده است. مترجم این کتاب سرکار خانم الهه ابراهیمی می باشد . از طریق لینک زیر میتوانید فایل کتاب را دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۴.۱۶ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

یک دیدگاه

  1. سانازعلی مردانی گفت:

    سلام استادوقتتون بخیر…
    میخاستم بابت دانلود کتاب آشنایی با اطلاعات مالی شرکت ها در بورس ازتون تشکرکنم یه دنیاازتون ممنونم که انقداطلاعات مفیددرکانال خوبتون آی آرقرارمیدید خسته نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا