دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت

دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت

دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت

فصل یک حسابداری مدیریت پیشرفته

 

تعداد اسلاید ۲۶ صفحه
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

حسابدارن مدیریت ،متخصصان حسابداری هستند که به تجزیه و تحلیل اطلاعات مدیریت هزینه و سایر اطلاعات حسابداری می پردازند . اما حسابداران مالی موظف به ثبت و نگهداری سوابق مالی و تهیه گزارشات مالی برای مدیران هستند.  در این پست از سایت حسابداری برای شما پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت  را آماده کردیم . این فایل پاورپوینت به صورت حرفه ای و در ۲۶ اسلاید تهیه و تنظیم شده است و برای مشاهده جزئیات بیشتر و دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

کاربرد های اطلاعات تهیه شده توسط حسابداری مدیریت

منظور از اطلاعات مدیریت هزینه ، اطلاعاتی است که مدیران را قادر می سازد تا وظایف خود را به گونه ای  موثر در سازمان های غیر انتفاعی و واحد های تجاری انجام دهند. این اطلاعات شامل اطلاعات مالی و نیز اطلاعات غیر مالی درباره میزان بهره وری ، کیفیت و سایر عوامل کلیدی در موفقیت شرکت است .اطلاعات مالی به تنهایی ممکن است گمراه کننده باشد، زیرا در آن نگرش کوتاه مدت وجود دارد . به عنوان مثال  سود ماه گذشته شرکت نمی تواند به تنهایی اطلاع خوب و کاملی باشد.موفقیت در محیط رقابتی نیازمند توجه به عوامل بلند مدتی نظیر پیشرفت در تولید ، کیفیت محصول و خدمات پس از فروش دارد . تاکید صرف روی اطلاعات مالی منجر به این می شود که مدیران توجه بیشتری بر کاهش هزینه ها داشته باشد که این امر می تواند باعث نادیده گرفتن و کاهش استاندارد های کیفیت محصولات شرکت شود.

 

مدیریت استراتژی و مدیریت هزینه استراتژیک

مدیریت راهبردی اثر بخش ، نقش مهمی در موفقیت شرکت یا سازمان دارد . افزایش سطح رقابت در عرصه بین المللی، فناوری های جدید و تغییر در فرایند کسب و کار موجب شده تا مدیریت هزینه اهمیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کند . مدیران باید همیشه نگرش رقابتی داشته باشند و برای این منظور وجود استراتژی رقابتی در شرکت ضروری است . اندیشه استراتژیک مستلزم این است که مدیر همواره در انتظار تغییرات باشد؛ محصولات و فرایند تولید به گونهای طرح ریزی شوند که شرکت بتواند خود را با تغییرات مورد انتظار در تقاضا های مشتریان سازگار نماید.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت  :

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت

 

محیط تجارت معاصر در فصل آشنایی با حسابداری مدیریت 

در سال های اخیر ، تغییراتی در محیط تجارت کنونی رخ داده است که باعث تحولات چشم گیر در مدیریت هزینه شده است از جمله این تغییرات محیطی ،افزایش رقابت جهانی ،پیشرفت در فن آوری های اطلاعاتی و تولیدی ،سیستم نوین اقتصادی ، تمرکز بیشتر روی مشتریان ،تغییر ساختار مدیریت و اداره شرکت و تغییر در محیط اجتماعی، سیاسی، و فرهنگی است . از طریق دکمه آبی رنگ زیر میتوانید فایل پاورپوینت را دانلود کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا